Jom Sembang

AUTOGERAF ANTULAWA

Rabu, 21 November 2007

Jangan Ada Dusta Antara Kita

10 ulasan:

sakurasa berkata...

sakura amat lagu ini lagu kenangan dalam hidup sukura....tq antulawa

Antulawa berkata...

sakura...lagu ini begitu mendalam maknanya dalam hidup lawa..dengarkan laah sakura..layan feel tu jangan tak layan!

sakurasa berkata...

atulawa lagu tu lagi kita ek ni tengah layan dok klik banyak berkali2

Antulawa berkata...

klik 18 kali la sakura...

Kasawari berkata...

Lagu best ni.. UncleJ mesti suka lagu ni... kena kasi tau nih

Antulawa berkata...

UncleJ dah terang lagi bersuluh dah dgn lagu ni...sah dia minat..kasawari selalula masuk blog lawa dan komen komen la apa yg patut dan mematutkan!

Kasawari berkata...

UncleJ memang minat gila lagu ni.. percayalah. dia akan keraoke lagu ni kalau dengar..

Baca entri terbaru kasawari eh.. pastu setting kan eh.. slow nak letak komen kat sini.. he he

Jamal Abd Rahman berkata...

lawa...sy mmg minat dgn lagu nih...kalau karaoke mmg tak miss sumbangkan lagu ni...hahahaha

isk...kasawari ni kalau tak sebut nama sy mmg tak sah kot...

antu..sy nak majuk ni...url sy dah kena delete...huwaaa

Antulawa berkata...

uncleJ saya juga majuk dgn uncle sebab uncle delete shout saya pujuk uncle...maaflah saya ni kalau pujuk org dahsat maklumla jenis giler tahap Mrs Smith!Ok dengarkanlah lagu ini UJ khas buatmu UncleJku pojaan world!Saya suka lagu ni cara kebetulan jumpa terus amik embed..saya siap pasang woofer kuat huyyo!layan feel!

Tirai Hidup berkata...

lagu ni juga mengingatkan aku pada seseorang...di maya ni...