Jom Sembang

AUTOGERAF ANTULAWA

Rabu, 13 Ogos 2008

Aku kene tag lagi walau aku hantu yang paling malas update blog antulawa ni!
Dah bersawang blog ni aku biarkan!sejak merana akibat berblog hahhahha konon!konon!
Aku geram dekat wunarabakati aka Alwis.sedikit sejarah si Alwis ni..dia pernah terjah blog ku hampir satu abad yang lalu setelah memboloskan dirinya melalui tingkap 'Guest Book' aku!Dia kenal aku melalui blog Syaitan ni hahhahha!Setelah tu aku tak pernah nampak kesan tapak kaki dia dah dalam blog syaitan ni!Aku terfikir juga kemana dia ni?masuk sign guest book lepas tu lenyap!!Ghoib!

Ok teruskan membaca jawapan tag Alwis ni!Aku malas nk mengarang aku guna idea dia juga hhahhahaha sadis aku bah!

Mahu tahu !! Nama timanganku " TAH''''hahaha. tau knapa? alasan diguna untuk istilah tu sebab aku selalu dipanggil azizah oleh mak dan ayahku!Aku pulak sukarnak sebut Azizah so asik sebut Tah jer lagi kesian...hihihi aku langsung tak suka nama ni TAH!

Yang buta, yang pekak,yang tuli di kampungku semua kenal aku dgn panggilan Tah!Dan walau tak suka aku membahasakan diri Tah dengan seluruh warga kampungku!


Fuhh bab Insan teristimewa.!! dan Apa yg membuat dia terlalu istimewa?
orang smua akan cakap, mesti yang utama ayah ibu baru kekasih kan, tapi aku pula bukan, mereka tak begitu istimewa 'bukan derhaka tapi insan istimewa bagi aku adalah OKU..hahahah lagi kena ! sebab memang satu negara tahu mereka orang Istimewa 24 hours.Ya insan istimewaku ialah Daklan kerana dia OKU yang baik dengan ku!
So dialah insan istimewaku Daklan!Daklan pasti tersengih hingga ke telinga ni bila baca ni kan?kan?Orang lain jangan jeles sebab dia adalah insan istimewa!!!sila ke blog dia ok!

makanan..!!Soal makannan ini' Jangan hidang KETAM, kompom dia ada kuning' mesti keluar otak kuning juga. haha sedab bah ketam tu walau aku gatal-gatal" oitt..jangan kuning pula soal aku gatal ka miang ?! Aku tak alergik dengan kETAM dans emua makanan laut so kalau aku nanti pi Tawau aku tibai semua hingga muntah ketam!!! hahhahhaha! aku balun semua ...nafsu kuda...hahahha" sedap memang bah ketam !!!Cuma satu aku malas nak kopek kulitnya!mesti ada tukang pomen dok sebelah tukang buangkan kulitnya!Dan suap aku....aahhh manjanya aku!best kan?

Favourite colour (s) ...tiada yang spesifik, main balun saja" warna makin ndak jelas apalagi aku dah 4 mata..kihkih

Favourite song (s) - Uhh..soal lagu aku pilih yang suara sexy mendesah-desah macam suaraku aahhhhh!!Aku layan lagu lelaki kerana aku bayangkan lelaki itulah yg nyanyikan lagu lagu jiwang buatku!

Benda yg membuat aku stress...PC aku yang HANG.. line kondem tak boleh masuk blog!tanpa internet aku lemah tak berdaya....hidup tanpa internet ibarat bunga layu!Wunalayu wuna terharu wunatak berguna hahhahha!

3 benda dalam purse - ?? tengoklah ni... RM dan konco-konconya, bank card serta lipstick sebab ku tak mahu kelihatan pucat..ku mahu kelihatan cantik sentiasa!Ku tak mahu kelihatan selekeh macam hantu!kain kapanku sentiasa bertukar baru apatah menjelang Raya pastinya ku dapat kain kapan baru siap labuci uuuuu!

Kali terakhir menangis beriya-iya...uwaaa.... bila orang pujuk semasa aku tengah sedih kalau aku merajuk biarkan seketika ku merawat luka tapi jangan biar terus aku jadi gila tau!!!1....
Apa yang aku tulis ni, serba sedikit korang akan tahu cita rasa aku..kecuali yang dah kenal aku seminggu dua !! aku harap mereka gembira selepas mengenal pribadi aku yang sebenarnya.....tapi aku rasa ramai dah kenal aku melalui cara aku chat!caraaku layan mereka di shoutbox ku!makin terserlah perangaiku yang macam hantu ceria ni!!!!

Siapa yang kena TAG ???? hahaha..aku tau mereka ndak redho ni
tapi aku akan bom juak banyak banyak :
1.Topek
2.Chime
3.Daklan

5 ulasan:

azlanlin berkata...

Toce-toce...dah lama aku nantikan saat2 aku duduk sama tinggi dan berdiri sama rendah ngan org glamer mcm hang... seghonoknya aku tumpang glamer hang noooo...uiii..besshhhnya!

Ko nak apa? Sebut je, aku bagi upah...hehhehe

DakLan

Antulawa berkata...

yuhuuuuuu!!!Daklaaannnnn!!!
Alangkah gumbiranya aku..kau menjelma dalam lubuk berpuaka ini!

Lubuk ini dah lama terbiar kerana tuannya tak peduli...tapi sayang sangat lubuk ini kerana ia bagaikan replika kisah kisah manis antara Anyer dan Jakarta dan semua kisah cintagila hantu dan suku sakatnya!!

Cuba klik butang kat dinding lubuk ini pasti ternampak skrin memaparkan kisah manis antulawa bersama suku sakatnya semasa berada di istana Raja Budin!

sebab itulah ku sayang blog ini demi kenangan terindah aku bersama rakan maya!

Dah melalut aku...
ok Daklan ko nak beri aku apa?
eh aku nak minta apa ni???
aku jadi tak torah tau!!

Jap...apako kata??
Aku glemer?
ehehehe...aku tak minta la untuk glemer...cuma aku dah terbiasa peramah dan cepat mesra!
dengan siapa saja dalam donia maya mahupun dalam donia real ni!!

kalau org dtg rumah pasti tak rasa segan silu sebab aku mesra!!

sekian wabilahitaufik walhidayah!!!

nanti jadi melalut mcm satu n3 baru plak!kan haru gitu lan!!

pppsssssttt!!!Lan..meh aku bisik ni..harap tak ada sesiapa dengar..

"Tahap kesabaranku tinggi Lan!kekuatan dalaman ni makin kuat dan kental!
Terima kasih buat semua sahabat maya yg sering suntik semangat berblog!

Tirai Hidup berkata...

ndak puas hati sebab orang yang tag x masuk komen!!!

nanti ku nak rotan dia!!!!jaga ko wis!!

Keri AlHaj berkata...

laaa... kat sini saya kena tag ke??? apesal saya tak tahu menahu punnn... oleh kerana dah lama, kira mcm tak yah buatlah kot...

Antulawa berkata...

hehehh aku pown lupa!!!!hahhahah